Poczta na nowym serwerze – po staremu

Wszystko wskazuje na to, że poczta działa już na nowym serwerze bez większych zakłóceń. Wszystkie ustawienia zostały skopiowane ze starego serwera więc nie powinno być problemów z dostępem do poczty.

Uwaga! Może wyskoczyć komunikat z prośbą o zaakceptowanie niepodpisanego certyfikatu. Proszę zaakceptować ten certyfikat. Ta operacja powinna być jednorazowa (jeden raz przy odczytaniu i jeden raz przy wysyłaniu poczty.

Dostęp do poczty jest możliwy na dwa sposoby:

  • poprzez stronę internetową poczta.jezuici.pl
  • poprzez program pocztowy (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail)

W przypadku połączenia ze stroną Internetową proszę podać swój dotychczasowy login i hasło.

W przypadku połączenia przez program – ustawienia zostają te same – program może jednorazowo zapytać o hasło, oraz prosić o potwierdzenie certyfikatów bezpieczeństwa.

Dla przypomnienia podaję ustawienia kont pocztowych:

Serwer poczty przychodzącej: pop3.jezuici.pl port:110 
Serwer poczty wychodzącej: smtp.jezuici.pl port:25 lub 587 (serwer wymaga uwierzytelnienia)

 

Konfiguracja programu Windows Mail

 

Konfiguracja programu Mozilla Thunderbird

Leave A Comment?

You must be logged in to post a comment.