Wszystko wskazuje na to, że poczta działa już na nowym serwerze bez większych zakłóceń. Wszystkie ustawienia zostały skopiowane ze starego serwera więc nie powinno być problemów z dostępem do poczty.
Uwaga! Może wyskoczyć komunikat z prośbą o zaakceptowanie niepodpisanego certyfikatu. Proszę zaakceptować ten certyfikat. Ta operacja powinna być jednorazowa (jeden raz przy odczytaniu i jeden raz przy wysyłaniu poczty.
Dostęp do poczty jest możliwy na dwa sposoby:
- poprzez stronę internetową poczta.jezuici.pl
- poprzez program pocztowy (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail)
W przypadku połączenia ze stroną Internetową proszę podać swój dotychczasowy login i hasło.
W przypadku połączenia przez program – ustawienia zostają te same – program może jednorazowo zapytać o hasło, oraz prosić o potwierdzenie certyfikatów bezpieczeństwa.
Dla przypomnienia podaję ustawienia kont pocztowych:
Serwer poczty przychodzącej: pop3.jezuici.pl port:110
Serwer poczty wychodzącej: smtp.jezuici.pl port:25 lub 587 (serwer wymaga uwierzytelnienia)