W przypadku problemu z pobieraniem aktualizacji baz sygnatur antywirusowych w programie ESET proszę zapoznać się z poniższym opisem rozwiązania problemu poprzez czyszczenie pamięci podręcznej aktualizacji. Można też skorzystać z opisów graficznych na strona firmy ESET z odnośników na dole wpisu.
Czyszczenie pamięci podręcznej aktualizacji
- Sprawdź czy masz połączenie z internetem przechodząc na stronę domową firmy ESET.
- Uruchom ESET Endpoint Security lub ESET Endpoint Antivirus.
- Naciśnij F5 aby przejść do ustawień zaawansowanych.
- Rozwiń Aktualizacja Ogólne.
- Kliknij Wyczyść przy Czyszczenie pamięci podręcznej i następnie kliknij OK.
- Kliknij Aktualizacja Aktualizuj bazę sygnatur wirusów.
Więcej informacji w odnośnikach poniżej:
http://support.eset.com/kb2875/?locale=en_US&viewlocale=pl_PL
http://support.eset.pl/kb3504/
http://support.eset.com/kb3286/ – UWAGA: dopiero na dole strony jest przykład dla ESET dla stacji roboczych
W przypadku gdy to nie pomoże proszę o informację oraz kontakt z pomocą techniczną ESET http://www.eset.pl/Pomoc/Formularz_kontaktowy