ESET Problem z aktualizacjami

W przypadku problemu z pobieraniem aktualizacji baz sygnatur antywirusowych w programie ESET  proszę zapoznać się z poniższym opisem rozwiązania problemu poprzez czyszczenie pamięci podręcznej aktualizacji. Można też skorzystać z opisów graficznych na strona firmy ESET z odnośników na dole wpisu.

Czyszczenie pamięci podręcznej aktualizacji

  1. Sprawdź czy masz połączenie z internetem przechodząc na stronę domową firmy ESET.
  2. Uruchom ESET Endpoint Security lub ESET Endpoint Antivirus.
  3. Naciśnij F5 aby przejść do ustawień zaawansowanych.
  4. Rozwiń Aktualizacja Ogólne.
  5. Kliknij Wyczyść przy Czyszczenie pamięci podręcznej i następnie kliknij OK.
  6. Kliknij Aktualizacja Aktualizuj bazę sygnatur wirusów.

Więcej informacji w odnośnikach poniżej:

http://support.eset.com/kb2875/?locale=en_US&viewlocale=pl_PL

http://support.eset.pl/kb3504/

http://support.eset.com/kb3286/ – UWAGA: dopiero na dole strony jest przykład dla ESET dla stacji roboczych

W przypadku gdy to nie pomoże proszę o informację oraz kontakt z pomocą techniczną ESET http://www.eset.pl/Pomoc/Formularz_kontaktowy