Z myślą o poprawie bezpieczeństwa i komfortu obsługi modernizujemy usługi pocztowe @jezuici.pl. Od października jezuickie konta pocztowe korzystać będą z technologii Google dla organizacji.
- Dzięki tej zmianie korespondencja zostanie objęta światowej klasy zabezpieczeniami, a jej obsługa będzie prostsza.
- Dostępne będą dodatkowe usługi jak kalendarz, dysk online i inne.
- Otrzymasz nowy adres według wzorca [email protected]. Nie martw się jednak tą zmianą, bo Twój poprzedni adres w domenie @jezuici.pl będzie funkcjonował równolegle razem z nowym jako alias pocztowy.
Przejście do usługi pocztowej Google odbędzie się w kilku etapach:
- Utworzenie nowych kont osobistych i dzieł – zakończone*.
- Aktywacja konta osobistego – zajmie Ci około 5 minut. Tymczasowe hasło zostanie wysłane mailem. Instrukcje dostępne tutaj. Prosimy o dokonanie aktywacji najpóźniej do 15 września.
- Twoja weryfikacja konfiguracji konta pocztowego oraz przeniesienie starej poczty do nowego konta (instrukcja tutaj) – do 30 września.
- Przełączenie usługi pocztowej ze starego serwera na nowy – 1 października.
Konta dla dzieł/placówek/instytucji
* Jeśli używasz konta pocztowego jakiegoś dzieła, parafii, instytucji a nie otrzymałeś informacji odnośnie logowania do nowego konta, wypełnij formularz lub zadzwoń: 12 62 93 483 lub 797 907 606.
Zanim to zrobisz, sprawdź czy wiadomość nie wpadła do SPAMU. Wiadomość została wysłana od „Obsługa Jezuici.pl” z konta [email protected] z tematem „Poprawne dane do nowego konta Google dla @jezuici.pl”
Ważne! Jeśli używasz jakiegokolwiek konta do mailingu (hurtowa wysyłka wiadomości) to prosimy o kontakt na [email protected].
Mamy nadzieję, ze proces przejdzie sprawnie i bez zakłóceń w funkcjonowaniu poczty. Sukces zależy również od twojej współpracy według podanych instrukcji. Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania czy problemy związane z konfiguracją poczty, skonsultuj się z informacjami na stronie tech.jezuici.pl, poproś współbrata o pomoc lub skontaktuj się z nami.